.jpg)
kamu ini (diri sendiri!)masih lum bagus pegang lensa..

camne nak jadi ahli klub?
practise okeh..practise..
kang dah terror angle..
baru la..pikir pendek untuk memiliki nikonmu sendiri..

lomah laei ni haa..

have u give up? NO! am going to prove it! MOVE ON! MOVE ON!
2 comments:
hahhaha "MOVE ON" .....
gambar ade improvement tp tolong laa beli camera asyik22 pakai camera handset...pastu hang... hahahha...
hahaha.. doa rin dong...impian jadi kenyataan.. amin3...
;p
Post a Comment